Welcome to my blog silent readers! do read da entry yah. do follow me yah?ahakss

Saturday 30 March 2013

Baby Boy

Assalamualaikum,



Korang, korang, korang *nada excited*yeahhh
korang tahu tak yang Irma Hasmie dah lahirkan anak you............*baby boy*nak...nak...
Actually Nad baru tahu malam ni, dalam pukul 12.45.....tak ambik perkembangan langsung la budak ni*..............pengsan
                                     
                                         
                                                     ......................................





Eh ni kakak aku........LOL...*kak maria la*




cOmelnya...*macam....aku...*aku tau la,tidak perlu dinafikan lagi*


Okey aku nak tanya sape hensom anak dia ke*papa dia*
A.papa
B.papa
C.papa redza
D.suami irma..........



bestnya.......축하 해요.......*faham ke*

So cam mana..................*eh apa sudah jadi,sory tadi aku pengsan*.....siapa yang taip kat aku ni.................


.............................................................................................aku la    *Nadzirah*

P/S:kak maria tak pregnant lagi........alahhhh....akakkkkkk

No comments: