Welcome to my blog silent readers! do read da entry yah. do follow me yah?ahakss

Sunday, 2 June 2013

Sebenarnya saya SUAMI dia



Assalamualaikum,

Okey,okey sudah tiba masanya untuk Nad tulis entry ni! Dari tadi asyik dok fikir je nak tulis ke tidok.....sebelum tu nangis dulu*uwaaaaaaaaaaaaaaa* nampak tak di situ! Haih....memang sadis...

Sebelum Nad merapu tak tentu pasal lebih lama lagi jom kita mulakan*uwaaaaa*memang hari ni aku nak nangis je! Korang pedulikan mende-mende yang tergedik-gedik kat atas tu dan mulakan membaca!

Gambar Majlis Pernikahan Izzue Islam Dan Awin Nurin

Korang tahu tak gambar kat atas tu gambar apa?*aku tengok cam kenal*kan kan.......kalau korang nak tahu teruskan lah membaca.....

Untuk pengetahuan umum*cewah ayat*cover sedih......izzue islam atau nama sebenarnya Muhammad Izzul Islam bin Mazlan telah SAH bergelar suami*uwaaaaaaaaaaaa* kepada pengurusnya Nurinafilah Waharudin atau lebih mesra dipanggil oleh suaminya*uwaaaaaaa* Awin Nurin.


Actually my sis yang cakap yang diorang dah nak kawin hari Ahad*kemarin*tapi Nad tak percaya sebab Nad tak percaya laaaaaaa....sobs*calm down*tarik nafas*.....ahhhhhh

my sis:  adik, izzue dah nak kawin
Nad:  ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!?
my sis:  betul la!esok 2.06.13
Nad:  esok?ahad!biar betul.....tak caya,tak caya
my sis:  Ya Allah,betul la!kawan kaklong cakap,ada kat melodi
Nad:  tipu,tipu percayalah cakap adik dia tak kawen,tak kawen.....

Tapi, factnya......scoll kat bawah


tadaaaaaaaaaaaa



*mamaaaaaaaaaaaaaaa*takmau dah tengok cerita saya sebenarnya isteri dia*hehe




cantiknya!nak jugak.......





sejuk je hati Nad tengok gambar ni!






Salam.....

Post a Comment