Welcome to my blog silent readers! do read da entry yah. do follow me yah?ahakss

Saturday 9 November 2013

For You FIERCE

Assalamualaikum,


Ya Allah lama gila aku tak buat entry *menyesal* wakaka....hehe... eh kenape tetiba lagu sedih ni....korang haruslah faham dan yang blur tu pon buat-buatlah jugak faham ye...mood aku tak berapa nak ada mood~ *eh apa yang aku merapu ni, oh semakin lama aku dapat rasakan aku semakin sengal...wooo*

Okay memang sejak dua tiga empat menjak ni Nad moody gila, nak kata suami meninggal tak kawen lagi, nak kata results teruk, results tak dapat lagi *wooo minta di jauhkan, insyaAllah results aku akan ok...*
entahlah i have no idea bila Nad fikirkan masalah ni...actually bukan prob ni besar sangat pon, hehe saja je Nad buat macam susah sangat and insyaAllah i can handle it...

So matlamat utama Nad buat entry ni untuk kak long Nad yang tengah demam tu...eh ye ke demam, eh korang ni kejap la Nad tak habis cerita lagi demam SPM la...bhahaha *eeiii buruknya aku gelak, okay okay cover balik...ahakss*

                                                  
                                                

P/S: Kak long walau macam mana pon susah nya exam tu, kaklong kena buat yang terbaik tau, i will always support you, do the best. I will pray for you and for sure I LOVE YOU....

No comments: